ALERTS

FAQ

Op deze pagina hebben de meest gestelde vragen samengevat. Staat jouw vraag er nog niet tussen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier, Facebook messenger of per email.

1. Levertijden en verzendkosten
Op de pagina verzending vindt je alle informatie omtrent verzending.

2. Haken met pluisgarens
Op het blog haken met pluisgarens vindt je alle informatie omtrent dit topic.

3. Mijn order is geannuleerd
Je order wordt automatisch geannuleerd, wanneer je de iDEAL sessie laat verlopen, terug gaat naar het vorige scherm en kiest voor de optie vooraf overmaken. Het systeem herkent deze betaling niet en ziet alleen de verlopen iDEAL sessie. Geen zorgen! Wij controleren dagelijks de betalingen en heropenen je order zodra het bedrag bij ons bijgeschreven is.

Is je order om een andere reden geannuleerd? Neem dan contact op.

4. VVV Giftcards en cadeaubonnen
Wij accepteren de VVV Giftcards en cadeaubonnen. De VVV Giftcards kan je direct online besteden. De VVV cadeaubonnen kan je naar ons opsturen of tijdens een beurs bij ons inleveren. De kosten en het risico hiervan zijn voor de verzender. Selecteer de juiste betaalmethode (VVV Giftcard of VVV cadeaubon).

Voeg bij de VVV cadeaubonnen een kopie van je bestelling. Dit geeft een vlottere verwerking! 

5. Deelleveringen en pre-orders
Als je de bijbestelde producten van een pre-order direct wilt ontvangen kan je het product deellevering toevoegen aan je bestelling. Wij versturen deze producten dan direct.