Op deze pagina hebben de meest gestelde vragen samengevat. Staat jouw vraag er nog niet tussen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier, Facebook messenger of per email.

1. Levertijden en verzendkosten
Op de pagina verzending vindt je alle informatie omtrent verzending.

2. Haken met pluisgarens
Op het blog haken met pluisgarens vindt je alle informatie omtrent dit topic.

3. Mijn order is geannuleerd
Je order wordt automatisch geannuleerd, wanneer je de iDEAL sessie laat verlopen, terug gaat naar het vorige scherm en kiest voor de optie vooraf overmaken. Het systeem herkent deze betaling niet en ziet alleen de verlopen iDEAL sessie. Geen zorgen! Wij controleren dagelijks de betalingen en heropenen je order zodra het bedrag bij ons bijgeschreven is.

Is je order om een andere reden geannuleerd? Neem dan contact op.

4. Deelleveringen en pre-orders
Als je de bijbestelde producten van een pre-order direct wilt ontvangen kun je het product deellevering toevoegen aan je bestelling. Wij versturen deze producten dan direct.

5. Gratis patronen bestellen
Het is niet mogelijk gratis patronen te bestellen. Bij elk gratis patroon staat in de productomschrijving een link om het patroon direct te downloaden. Je hoeft hiervoor dus geen contactgegevens achter te laten bij ons.

5. Garenpakket of haakpakket
Het is bij ons mogelijk om garenpakketten en haakpakketten te bestellen. Het verschil tussen garenpakket en haakpakket is of er wel of geen patroon bij zit. Bij een garenpakket dien je het patroon zelf apart mee te bestellen of bij de maker van het patroon. Bij een haakpakket kun je het patroon gratis downloaden of wordt het direct meegeleverd met de bestelling. 
Meer informatie over wat er in een pakket zit vind je bij de productomschrijving.